Tuesday, August 16, 2011

npe aku x blh jd selawa n sebaik dy??

npe dy on9..??npe aku nmpk dy on9 ym??aku benci SYAFIKAH ROSLAN!!!!aku benci sape2 yg bljr agama tp wat perangai!!<YA ALLAH..npe aku menangis nih??>aku t'ingt fakhrul...aku syg dy..aku sandarkn kepercayaan pd dy dlm smua hal terutama dlm bab2 agama...aku jahil ttg tuh...mengeletar tgn...npe perlu aku ingt ttg ko!!!aku seperti xb'syukur dgn ape yg aku ade...tp YA ALLAH...dsbbkn dy aku belajar utk #$%^& di internet..pd smua laki!!!npe ???!!!aku ingt g aku sggp g trun seremban tk jmpe ko!aku sggp wat segalanya...aku yg stiap kali col ko kt mesir...aku ske dgr ko ngaji....aku ske dgr ko beri ceramah kt aku...mas..aku xrampas sape2 dlm hdp ko...bahkn dy pun aku xrampas...fika..aku lbh dlu knl fakhrul dr ko...ko couple ngn dy wktu kami b'sama....spttnye dy bgtau aku yg korg da b'sama..dy ptt bgtau aku kami da pts tunang...npe cm nih dugaan yg KAU berikn pdku..???dan aku jgk geram...sehari lps kte kuar...ko pun kuar ngn fika...npe fakhrul???!!nsb bek aku xtrma pelawaan ko tk beli dan bg aku tudung...aku bkn fika...walau aku begini..tp aku bkn fika...aku dgr je ko cite psl pmpuan tuh...npe ko xsdr perasaan aku'???trma ksih duit tuh..hahaha...pndai aku kn,...hehe...duit.. i like duit...pdn mke ko!!!

No comments:

Post a Comment