Tuesday, May 3, 2011

Bengkel exam CCNA CISCO

aku xtau cm ne tarikh blog aku ni da lari..haha...da ubh setting..cm ne aku leh lpe ea??sok 3mei da start boot camp cisco..aduii..aku mls dowl nk amik exam cisco dr luar ngra (us) ni..aku nk cpt2 lik kuching..nk jmpe buah hati pgrang jntgku..(zaqwan)haha..syg kmo sgt auw..td ayh msk tk aku n angah.sdp sgt..sape kte laki xpndai msk...cth da ad dpn mata..dkt d aty lak tu..(ayah, afiz, my love)..tbe2 dadaku skt lg..alahai, dlu da benti.npe skrg kmo tbe2 dtg lak ni??susah nk b'nafas!mmg perit..ad owg sllu ckp kt aku..suhu bdn aku ni sllu sgt ngtf..erm,..hah??wei..xphm r..dy ckp aku sllu k'sejukkn..cuaca pns p0wn aku blh kta sjuk..n skt dada aku ni sntiasa dtg apabila k'sejukkn..tp kdg2 je..e2 mgkn k'sakitan (walau hnya t'lampau sdkit) ble malaikat maut nk amik roh owg nazak kn..??nk story??xyh r..cukup skdr aku bgtau yg ada sorg sdra aku (sorg ustazah x student mesir) ckp aku da xlme..haa...aku xkre n xkisah..sape dy nk kte aku cm tu...!!

aku xprepare lg tk bengkal sok..8jam tu..haha...klau 8jam ngn quan xpe gak..huhu..^_^ pape p0wn aku kne tdo ni..IMY my love, afiz, quan n yg len2..

_FN a.k.a c0mel @ ceria_

No comments:

Post a Comment